Opiniile, sugestiile, propunerile le aştept la valentyn26@gmail.com

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 31 decembrie 2010

Ce vă urez eu în anul care vine? Să aveţi parte de tot ceea ce vă doriţi!

Parcă mai ieri am scris pentru prima dată pe acest blog (se întâmpla cam pe la 10 iunie), dar uite că deja am ajuns şi în ultima zi a anului 2010. Un an cu reuşite, dar şi cu multe aşteptări, care deocamdată nu s-au fructificat.

Avem o guvernare pro-europeană, cel puţin din cele spuse de ei, ni se deschide un viitor frumos în faţă. Totuşi nu se rezumă totul la viitorul european, la Europa, la euro-integrare. Încă sunt multe probleme pe plan intern, care trebuiesc rezolvate, bunăstarea oamenilor, traiul la limita sărăciei, lipsa încrederii în ziua de mâine a multor cetăţeni, lipsa locurilor de muncă bine plătite.

Că tot veni vorba de locurile de muncă, vreau să vă spun că este una din nerealizările mele pentru anul 2010. Sper ca anul ce vine să fie mai bun în ceea ce priveşte realizarea profesională. La fel îmi doresc să mai pot da dovadă şi pe viitor de răbdarea şi toleranţa la care am fost supus în anul ce vine. Nu-mi doresc să fim puşi din nou la astfel de încercări, ci în plan personal, să nu fiu mai rău decât am fost în anul ce este gata să ne părăsească.

Îmi doresc să am succes la proiectul început odată cu realizarea acestui blog, să-l pot duce în continuare pe cât mai mult timp în viitor. Pentru asta am nevoie şi de susţinerea voastră, a cititorilor acestui blog, de sfaturile voastre, de critici, atunci când e cazul şi când se mai întâmplă să greşesc.

În anul ce vine îmi doresc sănătate şi putere să pot înfrunta greutăţilor la care, cu siguranţă voi fi supus. Le doresc tot binele din lume părinţilor, fratelui, prietenei, rudelor, prietenilor, apropiaţilor. Fie ca tot ce-şi doresc să se realizeze.

Asta îmi doresc eu mie, asta vă doresc şi vouă, cititorilor acestui blog, să aveţi parte de tot ceea ce vă doriţi.

P.S. Şi cum v-am obişnuit deja, pe parcurs, în dependenţă de cum voi reuşi, voi încerca să ataşez melodii frumoase de Revelion şi imagini, care v-ar ajuta să vă intraţi mai uşor în atmosfera şi sărbătorile de iarnă.


3 comentarii:

  1. Valentin, iti doresc si eu din toata inima, cu o oarecare intarziere, ca magia sarbatorilor de iarna sa iti aduca mai multa sanatate, noroc, fericire, succese si multe impliniri. La multi ani!!!

    P.S. In ce priveste "sondajul ministrilor" pentru Guvernul Filat - 2, important e sa nu mai fie Cosarciuc la agricultura si Bujor la educatie. In rest... Sanatate celor care vor fi "alesi"...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc mult Tatiana. Şi ţie îţi îţi doresc un an nou plin de succese, fericire şi să ai parte de tot ceea ce-ţi doreşti.

    Cât ţine de miniştri, ăştia doi vor pleca mai mult ca sigur, ţinând cont că AMN nu mai e la guvernare. Totuşi mai sunt câţiva care nu merită nici pe departe să mai conducă vreun minister. Dar, vom vedea ce vor hotărî cititorii şi cum va proceda Filat şi ceilalţi.

    RăspundețiȘtergere
  3. salut as dori sa facem schimb de linkuri ma poti gasi la http://chestinoi.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere