Opiniile, sugestiile, propunerile le aştept la valentyn26@gmail.com

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 10 noiembrie 2010

O nouă lovitură la ficat pentru Filat

Cu ceva zile în urmă am scris despre rahatul care se întâmplă la PLDM şi am menţionat că în aşa ritm, PLDM-ul se duce cu o viteză astronomică în jos.

La nici o lună de la episodul ruşinos cu Curtea Constituţională, Filat  şi PLDM-ul au dato rău de tot din nou în bară.

Acest Vlah este doar o consecinţă a primirii cu hurta a toate scursurile în PLDM. Acest nimic ori a acţionat în cunoştinţă de cauză pentru a discredita PLDM-ul din interior, ori este lipsit cu desăvârşire de raţiune.

Mulţi dintre noi ar spune că acest individ a procedat aşa pentru a atrage voturile găgăuzilor. Această ipoteză cade din start, deoarece au mai fost astfel de tentative din partea unora ca Ghelici, care s-au soldat cu eşec, PLDM-ul acumulând nici 0.5 % din voturile alegătorilor din Găgăuzia.

Sper ca în cel mai scurt timp cei din PLDM să dea vreo explicaţie privitor la aberaţiile susţinute de acest Petru Vlah, deoarece cele spuse de acesta atentează la integritatea teritorială a Statului Republica Moldova, totodată aducând şi grave ofense altor membri ai AIE.

Nu voi scrie toate prostiile debitate de acest Vlah. Puteţi audia toate aceste în variantă audio mai jos.

Petru Vlah - Gagauzia tv

Asculta mai multe audio podcast

7 comentarii:

  1. E randul meu, Valentin, sa spun ca vad schimbari in bine la tine :) Acum serios vorbind, imi pare rau sa o spun, dar lucrurile astea eu le-am semnalat inca de mult timp. Si e pacat, pentru ca PL-ul (partid pe care eu il simpatizez) avea nevoie de un partener de guvernare, si nu de un "rival", ca sa-l numim asa. Primirea unor membri, fara nicio noima si fara niciun standard de principii morale, duce in final la compromiterea acelui partid. Pacat de oamenii competenti de acolo, pentru ca ei exista.

    RăspundețiȘtergere
  2. Jay (ma adresez asa la tine, pentru ca alt nume nu cunosc), nu stiu ce intelegi prin schimbări in bine. Eu doar spun ceea ce se intâmplă, sau cel putin incerc asta, acum depinde si cât de bine imi iese. Atunci când a gresit PL am spuso, când greseste PLDM o spun. Cu celelalte partide nu sunt obiectiv si nici nu am dorinta sa fiu, pt ca nu merita niciunul. Poate as face o exceptie cu PpNŢ, dar deocamdată nu vreau sa ma grabesc in privinta lor, sa vedem ce le poate capul.
    Jay, as fi putut scrie multe de troleibuze, si de alte greseli facute de Chirtoaca. Tu daca esti corect trebuie sa recunosti, ca prin aducerea acestor troleibuze ne condamna sa circulam inca cel putin 20 de ani in "săraie" (ocol pt vite), când ar fi putut aduce 50 troleie mai ieftine dar de calitate, si cu timpul si altele. Dar m-am abţinut, deoarece unele critici in plus aduse partidelor din alianta ajuta comii.
    Acum sa revenim la tine. Unoeri am impresia ca suferi de dubla personalitate, sau in cel mai fericit caz, cu acest nume, JAY, comenteaz mai multe persoane. Altfel, nu-mi pot explica cum se explica ca atunci când ti-am zis pe Unimedia ca te.am citat, ai scris foarte sanatos, ca trebuie sa fim impreuna, sa nu ne atacam etc. Iar la cţteva minute tot pe Unimedia citesc un mesaj unde-l faci in ultimul hal pe Filat. Este Filat cum este, dar niciodata nu poti sa-l pui in aceeasi oala cu Şelin. Cel putin daca esti corect trebuie sa recunosti acest lucru.
    Eu sunt pentru critica sanatoasa, dar nu atacuri nule fara acoperire. trebuie sa intelegem ca Pl atacând PLDM, doar pot lua voturi de la PLDM, dar când vor face alianta asta nu va conta deloc. Ori sa aiba PLDM 25 deputati si PL 20, oei PLDM 23 si PL 22, ne trezim in acelasi rahat. noi trebuie sa rupem voturi de la PD si PCRM, nu de la PLDM sau de l PL.

    RăspundețiȘtergere
  3. Valentin, sint si eu de acord ca e bine de pus accentul pe calitatea troleibuzelor. Insa gandeste-te: daca primarul baga troleibuze mai scumpe, ar fi sarit unii sa spuna ca arunca banii pe fereastra, ca a luat "mita" etc. Eu din ce am inteles a fost un caiet de sarcini, si cine s-a incadrat in ele, a castigat. La mine in oras circula tot autobuze noi marca BMC (am inteles ca ar fi turcesti) si merg foarte bine, si comfortabile. Eu zic bine ca s-au schimbat si acestea. Sa lasam timpul sa se vada daca a fost o decizie buna.

    "Dubla personalitate" :) nu, nu e dubla :) uneori sint mai suparat pe Filat pentru faptul ca da impresia ca e filorus - prea des se duce pe la Putin in vizita, prea rar pe la Bucuresti. Din pacate. Macar daca ar fi un echilibru intre cele doua zone. Dar nu este. Mai e momentul cu parada aceea rusinoasa de la Moscova, mai e modul arogant cum ia decizii singur, fara sa ii consulte si pe ceilalti..mai e si modul in care accepta orice scursuri comuniste in partid..si uite asa se aduna, Valentin.

    Si totusi..asta nu inseamna ca nu are si unele merite. Si nu inseamna ca e de preferat lui Voronin si comunistilor. Dar..tare ma tem sa nu ofere vreo "supriza" dupa alegeri. As vrea din suflet sa nu se intample asa. Pentru ca ar fi pacat pentru Moldova o noua perioada de stagnare, sau o noua perioada "Rosca". Crezi ca eu nu as vrea un alt fel de Filat? Crezi ca altceva nu am ce face decat sa stau sa dau in capul lui? :) Il critic tocmai pentru ca imi doresc sa se schimbe..si sa corespunda asteptarilor noastre.

    E adevarat..Filat inca nu a ajuns la nivelul lui Selin :) mai are timp ;) dar..sa speram ca nu va fi cazul. Ma deranjeaza insa ca Unimedia nu permite si semnaturi din partea PL. Asa ar fi fost corect.

    Iata deci cum cu "dubla personalitate" - poate par prea dur uneori, dar de fapt imi doresc o alianta puternica, fara disensiuni. Pana atunci insa..voi mai critica pe d-l Filat, daca nu mai revine asupra comportamentului sau. Oricum, noi doi putem dialoga fara probleme..si nu cred ca vom ajunge cum a fost cu colegul / prietenul tau, mihai@td care a ajuns sa ma numeasca destul de urat, si caruia i-am replicat pe masura. Cred ca putem purta un dialog civilizat ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ok, sa lasam troleibuzele sa vedem ce va fi. Cu acel caiet de sarcini....stim cu totii cum se accepta ceste conditii, cum sunt ele respectate... asta e, suntem in RM.
    Privitor la Filat. Se face o mare greseala când i se reproseaza "apucaturile de stânga", deoarece doar asa sunt sanse sa rupa de la comi, si de ce nu si de la PD. Tu vrei sa se bage in electoratul PL? El daca ar merge mai mult pe la Bucureşti, daca nu ar face-o pe filorusul ar rupe voturi de la PL, si ajungem iar sa ne scoatem ochii ca babele de la niste fotolii, in timp ce comii si PD-ul cresc in mandate si santajeaza in continuare Alianta asa cum s-a intâmplat in acest an. Nimic rezolvari cu politia ucigasa, cu coruptia, cu organizatorii din 7 aprilie etc etc. PL-ul trebuie sa nu aiba nimic impotriva ca Filat rupe electorat comunist si nu pl-ist.
    Cât tine de decizii, da ai dreptate. dar si acelasi Ghimpu a luat decizii singur si in privinta acelui decret, cu care sunt deacord 100%, dar care nu a venit intr-un moment potrivit. Porcii (rusii), atât le-a si trebuit. Au blocat vinurile, iar Marian Ilici a mers la Moscova, cica a deschis exportul...si rezultatul...inca ceva voturi acestei curve. In ceea ce tine de acest tratat de frontiera (tot mai sper ca acesta nu a pus inca cruce pe unificare celor două maluri de Prut, deoarece una ni se spune nouă si cu totul altceva poate sa contina el cu adevarat), trebuia Ghimpu sa fie mai abil si sa o ia el inainte lui Filat sa mearga el sa semneze acest tratat. Si tine mai mult si de competentele Presedintelui aceste chestiuni. Aici a câstigat cel care s-a miscat mai repede. Pentru noi importante sun urmările acestui tratat si nu cine la semnat.
    Il critici pe Filat, dar tre sa recunoastem ca de multe ori nemeritat.
    Probabil nu cunosti ce fel de om este Selin, de spui ca poate ajunge Filat ca el. Filat poate sa organizeze de câteva tiruri de tigari peste prut, de vreun convoi de tv Alfa pe la Iasi, dar el niciodata nu va fi un tradator si un porc ca si Selin. Daca acest Selin intra in parlament, s-a zis cu noi. Comii au asigurat Guvernul.
    In privinta d-lui Mihai...Chiar gersesti. Nu are nicio treaba cu niciun partid. Doar simpatizeaza PLDM. Disensiunile dintre voi...am observat câte ceva...Mi-a atras atentia unele comentarii, când un oarecare robin hud a zis ceva, iar tu ai spus ca te usurezi in capul lui Filat. Aici tin sa-i dau dreptate lui, caci atunci te-ai luat de Filat fara motiv, dora pt ca nu ti-a placut ce a spus cel mentionat mai sus. Sunt sigur ca cu rabdare si intelegere veti ajunge la sentimente mai bune. Crede-ma, e un om cumsecade, care a facut mult mai mult decât altii (care stiu doar sa se dea mari batausi pe net) pentru rezultatul care a avut loc la 29 iulie 2009.

    RăspundețiȘtergere
  5. Valentin, sper sa fie cum zici tu, sa fie doar o manevra a lui Filat de a rupe de la comunisti voturi. Dar daca dupa alegeri va merge pe aceeasi linie - sper ca vei putea recunoaste ca am avut dreptate. Parerea mea este ca mergand pe o politica pro-romana, Ghimpu nu se va supara, ba chiar ii va intinde mana si ar colabora foarte bine. Ghimpu cu decretul, nu stiu ce sa zic. Oare cand va fi "momentul"? :( trebuia spus si acest lucru. Daca nu era motivul asta, se gasea altul pentru blocat vinurile. A mers si Filat si Lupu ca sa "repare greseala" si vezi bine ca Rusia trateaza Moldova tot cu dosul. S-a purtat mai bine cu Moldova pe vremea lui Voronin, care era in limba dupa Moscova? Sa fim realisti - Rusia va avea aceeasi politica de a trata Moldova ca pe o marioneta, oricand si in orice conditii. Trebuie pus piciorul in prag. Se poate si fara Rusia.

    Cu tratatul nu-mi fac griji. Pot sa-l suspectez pe Basescu de orice, numai de vinderea tarii nu. Sa fim noi doritori de Unire, ca ea se va face. Cand vom sti continutul ne vom putea pronunta, insa indiferent ce scrie acolo, Unirea o face poporul.

    Nu ma deranjeaza daca Filat duce tiruri cu tigari (bine, eu sint anti-fumat convins, dar i-as putea ierta asta :)

    D-l Mihai s-a bagat unde si cand nu trebuia. Eu cu acel "gunoi" de robin hud am o galceava veche, si cred ca nu iti e nici tie indiferent cand ne numeste pe toti "tigani" si nu scapa niciun moment sa spuna tot felul de aiureli (pe cei care doresc Unirea ne numeste "ciobeni") si asa mai departe. Dupa care ii canta osanale lui Filat. De piatra sa fii, si nu ai putea sa nu ii dai o replica pe tema asta. D-l Mihai nu trebuia sa se bage in "discutia" mea cu acela. Mai ales ca eu nu-l jignisem cu nimic. Ok, eu tin cu PL, dansul cu PLDM - pot accepta asta, cum accept asta cu tine. Dar nu lua partea unui nemernic ca robin hud. Eu sint gata oricand sa fac pace cu dansul, daca recunoaste ca a gresit intervenind atunci.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-i voi lua parte niciodata unuia ca acel robin hud. O sa treceti si peste asta si o sa reveniti la un dialog civilizat.
    În rest toate bune si să dea Domnu (si minte moldovenilor sa le dea) să avem un scor cât mai bun al PL-ului si PLDM-ului la alegeri

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand am zis "nu lua partea unui nemernic ca robin hud" aveam in vedere pe d-l Mihai. Eu sint deschis oricand la dialog si la reconciliere. Sanatate si tie Valentin, si iti adresez si tie invitatia de a sta la un dialog fata in fata cand mai vin pe acolo.

    RăspundețiȘtergere