Opiniile, sugestiile, propunerile le aştept la valentyn26@gmail.com

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 17 februarie 2012

Mulţumim Domnului Preşedinte Traian Băsescu şi celor din Administraţia Prezidenţială!

Cu câteva minute înainte de a scrie acest articol, mi-am verificat e–mail-ul, în speranţa că cineva s-ar fi interesat între timp de identitatea mea (vezi articolul anterior). Trebuie să menţionez şi faptul că acum este pentru prima dată când îmi verific azi adresa electronică, astfel că la ora scrierii precedentului articol nu eram la curent cu e-mail-ul primit din partea Administraţiei Prezidenţiale a României, care are următorul conţinut:

 Domnule  Valentin,
Am luat cunostinta din petitia adresata Presedintelui Romāniei, Domnul Traian Basescu, despre solicitarea dumneavoastra.
Īn vederea analizarii problemelor semnalate, petitia dumneavoastra a fost trimisa la  Ministerul Justitiei.
Urmeaza ca, īn termenul legal, institutia sesizata sa comunice, Administratiei Prezidentiale si dumneavoastra, solutia adoptata.
Consilier de Stat
G.-C. P. (
numele este scris în întregime, dar am preferat să dau doar iniţialele)

Ţin să menţionez că am trimis mai multe e-mail-uri la mai multe instituţii de stat din România, care ar fi putut interveni întru stoparea fărădelegilor care au loc la ANPC, fără însă a primi vreun răspuns. Un lucru paradoxal, dacă ar fi să-l privim prin ochii senatorului Viorel Badea, ar fi că cei de la Administraţia Prezidenţială nu umblă după identităţile oamenilor. Deşi nu i-aş spune petiţie acestei adresări ale mele, ei totuşi au considerat-o ca pe o petiţie şi s-au angajat să o analizeze.

Trebuie să recunoaştem, că în ciuda faptului că sângele apă nu se face şi că în noi toţi curge acelaşi sânge de român (chiar dacă la unii ar mai fi amestecat cu ceva sânge rusesc, ucrainean, unguresc, bulgăresc, ţigănesc etc.), totuşi unicul căruia îi pasă de soarta fraţilor săi de sânge, indiferent de locul aflării lor, este Preşedintele Traian Băsescu. Se pare că Domnia Sa a reuşit să inspire acest lucru şi celor din jurul său. Acum rămâne de văzut şi rezultatele acestei adresări/petiţii, dacă se vor lua careva măsuri pentru îmbunătăţirea situaţiei actuale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu