Opiniile, sugestiile, propunerile le aştept la valentyn26@gmail.com

Faceți căutări pe acest blog

luni, 6 februarie 2012

Iată un contracandidat pe măsură pentru Lupu

După cum bine ştim, în orice stână trebuie să existe şi oiţe, mai multe, sau mai puţine, deja diferă de la caz la caz. Tot un lucru firesc este şi ca în fiecare stână să existe şi măcar un câine, care să le păzească de Lup(i).

Totuşi, putem spune că există cel puţin două abateri de la regula generală. Una o veţi vedea în video-ul de mai jos, unde un iepuraş drăgălaş o face pe paznicul unei mici turme de oi.

O altă abatere de la regulă o putem întâlni la noi, unde câteva mioare, bine motivate şi cu intenţii deloc curate, tare se mai încăpăţinează să pună paznic împotriva lupilor, chiar un Lup.

După vizionarea acestui video, am şi eu o întrebare către cititorii acestui blog. Dacă aceşti oameni au găsit o alternativă atât de drăgălaşă împotriva Lupului/ilor nesătul/i (de obicei de jertfe de tot felul, în cazul nostru de jertfe umane şi Fotolii), oare noi, un stat întreg, nu putem găsi un om competent în locul Lupului nostru?

6 comentarii:

  1. M-am amuzat copios. Bravo. Lupu deja trebuie sa cada pe ginduri :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Fashim haz de nacaz. Cu atitea propuneri, nu mai are shansa sarmanu Marean sa ajunga prezident

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare foarte interesant cum ai asociat tot poporul nostru cu niste oii. Nu ca nu ar fi adevarat, dar noi pretindem ca nu e asa. De ce facem astfel de comparatii??? Oare de ce ne trebuie numai de cat caine/lup pazitor. De ce sa nu fim oameni si nu oi care sunt manate de un "epure".

    RăspundețiȘtergere
  4. Grigore, nu am făcut-o intenţionat, sau cel puţin nu din rea voinţă. Situaţia şi condiţiile actuale mă impun la astfel de comparaţii. Să-ţi dau câteva exemple. Majoritatea concetăţenilor noştri nu se simt bine dacă nu au un tătucă, un stăpân, un paznic, care să-i conducă, să le spună cum să procedeze, ce să mănânce, ce are voie să vorbească şi ce nu. Tătuci din ăştia au fost cu duiumul în perioada sovietică. În prezent există tătuca Voronin şi pe undeva şi Filat tinde să devină un fel de tătucă. Ei îşi împart acum societatea. Mai sunt şi câţiva rătăciţi care-l preferă pe Lupu. Şi toată bălăcăreala asta de pe la tv şi în presa scrisă şi online despre "marea tragedie" a nealegerii preşedintelui, tot dă de înţeles că societatea noastră nu poate fără un tătucă, paznic etc.
    Nu în ultimul rând, ideea cu stâna de oi mi-a venit şi din obsesia lui Lupu, care s-a năpustit ca un lup asupra noastră şi nu ne mai slăbeşte cu veşnica şi unica lui candidatură posibilă la preşedinţie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sinteti ingenios, dar vas vedea eu cum var fi permis Voronin sa scrieti asa ceva despre el

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ce te face să crezi că mi-aş fi cerut permisiunea de la Lupu pentru această postare?

      Ștergere