Opiniile, sugestiile, propunerile le aştept la valentyn26@gmail.com

Faceți căutări pe acest blog

marți, 10 august 2010

Timpul care nu mai este deja nevoie să ajungă la timp - chiar deloc!

Cu puţin timp în urmă am scris un articol în care mi-am prezentat indignarea faţă de ziarul de buzunar Timpul, care, prin satele noastre se întâmplă să ajungă şi cu întârzieri de 3-4 zile link. Asta deşi este plătit de sărmanii noştri ţărani din ultimii bani pe care-i au. Şi ştiţi cum au procedat stimabilii noştri de la timpul? În loc să întreprindă ceva în rezolvarea aceste probleme, ei chiar mi-au blocat accesul, nemaiputând posta mesaje la articolele apărute în variantă online.

Acum cred că voi merge din nou la rudele mele la ţară şi-i voi convinge să renunţe la Timpul. Aşa cum, acum câţiva ani i-am convins să se aboneze la acest ziar, aşa îi voi convinge acum să renunţe la el. Voi face asta pentru că Timpul s-a transformat într-un fel de Flux al lui Roşca, doar că mai periculos, ţinând cont de cei cărora le lustruieşte imagine Tănase senior acum. Mai multe despre aceste puteţi găsi aici şi aici. La fel vă puteţi da seama de situaţia în care se află acum ziarul timpul şi citind câteva articole postate în varianta online, dacă cele prezentate în postările la care am făcut trimitere nu v-au convins.

Cert este că rămânem de pe zi pe zi tot mai puţini care să apărăm idealurile pentru care am luptat de-a lungul anilor, ceea ce ne va face şi mai grea misiunea în preajma alegerilor din toamnă. Cu această ocazie vreau să fac apel la PLDM, PL şi AMN să-şi unească încă odată forţele aşa cum au făcută şi după 05.04.2009, să lase atacurile reciproce şi să găsească de comun acord un candidat pentru prezidenţiale, care ar fi în stare să-i devanseze pe comunişti şi pe Marian Ilici.

Un comentariu:

  1. Probabil ai dreptate.Cindva ziarul acesta era "cartea de capatîi",acum o data in luna,daca deschid pagina lor.Cum a fost si cu ziarul Flux,cind la inceputul anilor 2000 pe perioda guvernarii comuniste,lucrind în institutiile statului numai eu imi permiteam din colegi sa tin în mina acest ziar.Si chiar aveam mindrie.Iar acum...

    RăspundețiȘtergere