Opiniile, sugestiile, propunerile le aştept la valentyn26@gmail.com

Faceți căutări pe acest blog

marți, 3 august 2010

Clash of the Titans – Înfruntarea titanilor

Un copil care nu a citit Legendele Olimpului poate considera că nu a avut o copilărie adevărată. Un om ajuns la maturitate care nu a citit Legendele Olimpului poate considera că nu este împlinit spiritual.

Eu fac parte din rândul celor fericiţi, care au avut ocazia de a se delecta în copilărie cu aceste poveşti frumoase. Şi asta datorită fratelui meu, care în copilărie era furnizorul meu de literatură de calitate.

Cu toate acestea nu am ezitat nicio clipă să privesc filmul Înfruntarea titanilor, care, doar din denumirea sa m-a dus cu gândul la copilăria mea şi la frumoasele momente de lecturare a Legendelor Olimpului. Mi-am zis că acum voi avea ocazia să pot vedea şi pe ecran ceea ce am citit cu plăcere în copilărie. Bineînţeles, acest film poate cuprinde doar o mică parte din numeroasele legende şi într-o manieră mai mult sau mai puţin reuşită.

Desigur, regizorul nu a ţinut să-şi realizeze filmul urmând cu stricteţe paginile legendei, incluzând şi ceva nou, ceea ia oferit filmului un ritm bun şi captivant, o poveste interesantă cât să te ţină până la final, efecte reuşite, decorul realizat bine şi o distribuţie cu nume sonore.

Un film despre demnitate, curaj, trădare, altruism, toate pe fundalul Greciei Antice. Efectele speciale sunt punctul forte, acţiunea este bine conturată, personajele mitice, fără o prea mare complexitate sunt uşor de urmărit. Avem un Sam Worthington mai puţin carismatic decât în Avatar, însă se descurcă.

Una peste alta, este un film reuşit, plăcut vizionării, care merită de privit.

Vizionare plăcută celor care am reuşit să-i conving!

4 comentarii: