Opiniile, sugestiile, propunerile le aştept la valentyn26@gmail.com

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 27 octombrie 2010

Să ne bucurăm sau nu?

Deşi, de mai bine de o săptămână îndemn oamenii să meargă să depună declaraţiile de şedere pentru a putea vota la locul aflării în ziua de 28 noiembrie, abia azi am găsit puţin timp liber pentru a depune şi eu această declaraţie. 

Ceea ce m-a mirat, odată ajuns acolo, a fost activismul oamenilor. În comparaţie cu situaţia de la referendum, când timp de mai bine de jumate de oră nu am văzut nicio persoană care să depună declaraţia, iar pentru referendum, la pretura sectorului Botanica s-au depus 60 de declaraţii, azi am fost surprins să văd doar astăzi peste 50 de persoane care să depună declaraţia. Ţin să cred că şi eu, prin intermediul acestui blog şi nu numai, am avut un mic aport la acest activism al cetăţenilor.

Problema este pentru cine vor vota aceşti oameni şi nu numai. Deja aici trebuie să intervină politicienii noştri, şi prin ceea ce au făcut ei pentru cetăţeni şi ce urmează ei să facă în continuare şi mai ales cum vor reuşi să-i convingă pe aceşti oameni. Desigur, voi încerca să mă implic şi eu cât mai mult în convingerea şi aducerea electoratului la urna de vot.

Fac încă un apel la cetăţeni să meargă mâine, ultima zi când mai este posibil, şi să depună declaraţia de şedere pentru a-şi putea exercita datoria de cetăţean la 28 noiembrie 2010.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu