Opiniile, sugestiile, propunerile le aştept la valentyn26@gmail.com

Faceți căutări pe acest blog

joi, 10 iunie 2010

Un început....sper să fie şi reuşit

Pentru început vreau să salut toţi eventualii mei cititori şi totodată să-i rog să nu mă critice prea tare, sunt la început şi cred gafele, nereuşitele pot fi înţelese.
Aş vrea să vă aduc la cunoştinţă că în viitoarele mele postări voi încerca să cuprind o sferă cât mai largă, pe cât îmi vor permite cunoştinţele şi experienţa în anumite domenii.
Desigur, e cam sumară prima mea postare, dar sper, cu timpul voi reuşi să avansez, în dependenţă de situaţii, împrejurări, tema abordată etc.

5 comentarii:

  1. Iti doresc multa bafta,Valentyn!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci mult. E primul comentariu si e special pt mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu te descurci rau... dar nu ti-ar strica mai multa obiectivitate, incearca sa scrii nu doar pt publicul PLDM-ist... vrbesti de populismul lui Chirtoaca, dar tu ce faci aici? ii ridici in slavi pe "verzisori"... atunci cu ce esti mai bun ? :)

    p.s nu-i interesant sa citesti asa articole(vrbesc de ultimul)... sfirsitul strica TOT... sa fim seriosi,inca nici un partid din RM nu merita laudele noastre("problemele statului, care sunt lăsate pe spatele celor ce și-au asumat guvernarea") ce "norocosi" suntem cu asa o guvernare(doar ca nush cand voi simti asta cu adevarat,sau daca macar copii(mai degraba nepotii)mei vor ajunge sa simta cat sunt de "norocosi")... nu mai fi cu ei.. fii cu noi!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate, nimeni nu merita inca laude si nici nu m-am grabit cu laudele pe aici.
    Problema mai mare este ca desi nu fac nimic din cele promise, unii chiar isi calca in picioare proprii alegatori facând combinatii periculoase pentru acest petic de pamânt, intrând in cârdasie cu tipi ca Lupu

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa nu fiu cu ei sa fiu cu voi?
    Cine sunteti voi?

    RăspundețiȘtergere